Mysdag i Tengan!!

Idag har varit en jätteskön dag! Allt har liksom gått någorlunda bra (så nu följer en uppräkning av saker som gått bra). Jag:
-gjorde fina inbakade flätor på första försöket,
-hann med tåg och bussar,
-hade bara 20 minuter halvklass svenska för att
-vi sjöng in de nya fyrorna på skolgården på förmiddagen,
-käkade godaste lunchen på ganska länge,
-flummade mest på engelskan,
-satt och pratade med tjejerna i skolan i två timmar eftersom vi
-träffade min kompis pojkvän och hans kompis och fikade i Tegnérlunden.

Det där med min kompis pojkvän var rätt underligt egentligen. MIn kompis har uppenbarligen pratat ganska mycket om oss (hennes kompisar), för han hade sagt att han ville träffa oss. Så idag satt vi i två timmar i skolan och väntade på denna pojkvän vid namn Viktor, och hans kompis Erik. De går i gymnasiet och slutade senare än oss. Men vi hade väldigt mysigt ändå när vi satt i skolan och gjorde läxor och pratade. Det är rätt skönt att ha tjejsnack ibland utan störningsmoment (läs killar :)). Efter två timmar kom Viktor och Erik till skolan. Vi gick till en mataffär och köpte kakor och läsk som vi åt i gräset i Tegnérlunden. Killarna var så galet sköna människor! Vi hade lite liknande humor, så vi satt bara och skrattade hysteriskt mest hela tiden! Vi måste ha suttit där i en timma innan jag och Marre var tvugna att åka hem. Eller ja, jag åkte hem. Marre skulle på en sykurs (av alla saker man kan göra på en tisdagskväll). Men jag måste säga att det verkligen var värt att sitta och vänta så länge på killarna :).

Nu måste jag göra läxor. Jag tror att min kompis skulle ringa, för han behövde hjälp med en grej, men han har ingen mobil, har inte numret hem till min mamma och är inte inne på msn vilket betyder att jag inte kan få tag i honom. Nåja, vill han ringa så får han ringa till min mobil eller så :)
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0