Men hjälp!

Fy vad fort tiden går! Det känns som att helgen tog slut igår, men det är ändå torsdag idag. Imorgon är sista dagen innan höstlovet! Det känns rätt skönt, men lite läskigt samtidigt. Nu har definitivt halva terminen gått, och hur fort kommer inte resten av terminen gå?

Trots min tidsångest knatar man på. Den här veckan har vi inte haft några prov, vilket är grymt skönt. Idag dansade vi squaredance på gympan igen! Det var nästan ännu roligare den här gången. Vår "square" var helt kaosartad och alla sprang mest runt som yra höns och skrattade och skrek lite. Men vi tog oss igenom hela dansen! :)

Jag har även dansat på Danscenter. Dans är verkligen en av de bästa träningsformerna. Jag tror inte att jag någonsin blir så trött (och varm) som efter ett danspass. Min gympalärare snackar en del om intervallträning och det är ju dans verkligen. Två minuter intensiv dans, två minuters vila och två minuter dans igen. Man blir en vältränad liten dansös till slut :)

Nu ska jag sova. Imorgon är ännu en dag som inte ska slösas bort på grund av sömnbrist. Jag ska faktiskt försöka komma iväg till frisören imorgon. Det behövs...
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0