Kan inte någon ha alla svar?

Idag har det varit lite ledsamt. Jag har en kompis som är ganska ledsen just nu, och hon grät en del idag. Jag och kompisarna försökte trösta henne så mycket som möjligt. Vi märkte att hon var ledsen redan i morse, så vi kramade och lyssnade så mycket vi bara kunde. Men man känner sig så hjälplös. Det enda man kan göra är att just krama och lyssna och försäkra att allt blir bra. Jag tror att allt kommer bli bra till slut.

I morse hade vi sovmorgon till klockan tio eftersom vi hade konsert igår kväll. Det var så kul konsert! Vår kör sjöng som gästkör på Stockholms Musikgymnasiums traditionella konsert i Berwaldhallen. Varje år har hela Musikgymnasiet konsert i Berwaldhallen och de har alltid en gästkör från våra niondeklassare. I år fick vi alltså äran. Det var jättekul och gymnasiet var så sjukt bra! Vi skulle ha sjungit två sånger med dem, en damkör och en manskör, men vi började öva de sångerna två veckor innan konserten så det gick inte. Vår insats gick riktigt bra igår!

Idag har jag haft utvecklingssamtal med min mamma och min mentor. Det gick bra, bara positiva kommentarer från lärarna :)

Nu ska jag äta middag och åka till dansen.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0