Host host

Är det inte typiskt att man blir sjuk sista dagen på praon? Igår morse var jag rosslig i halsen, och jag kände ju av det under dagen igår. Så när jag vaknade i morse var det ännu rossligare i halsen, och jag hostade upp en del slem och höll på. Det blev lite bättre efter frukosten men jag valde faktiskt att vara hemma. Jag tror att det var ett bra beslut. Under dagen har jag känt mig lite hängig och trött. Eller rättare sagt, efter att jag bakade matbröd kände jag mig lite trött :)
Jag har varit sugen på att baka hela veckan, så idag har jag bakat bröd! Det gick rätt så bra faktiskt.

Jag har också pluggat lite kemi idag. Vi har kemiprov på måndag, direkt efter praon! Jag känner ändå att jag kan det mesta och ska bara plugga lite till.

Just nu sitter jag och tittar på Top Model, typ säsong 5. Jag tror att den aktuella säsongen är typ 9 eller så, så det är rätt gamla avsnitt. Trots det är det riktigt kul att titta på :)

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0