Hantverk så det smäller!

                                 

Jag måste ju bara få visa detta! Nallen fick jag i lördags av pappa när han kom hem från en jobbresa till Chicago (den heter Misa :D). När jag fick den hade den ett fult blått linne på sig som det stod något företagsnamn på. Därför, och för att jag inte hade något att göra, stickade jag en tröja! Det där morotsorangea är tröjan, om det inte framgick :) Hela tröjan är stickad i ett stycke, och jag hämtade inspiration från ett mönster som jag såg i en gammal sticka-och-sy-tidning. Det var inte det vackraste jag har gjort, men eftersom jag inte hade något mönster blev jag ändå rätt nöjd.

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0