Designbyte!

Jaha, som synes har jag bytt design på bloggen. Det var mitt experiment med att göra en egen header som gick lite snett, och jag förlorade den designen Elin hade gjort, även om halva den också var försvunnen. Så jag fick ta en standardmall istället. Sedan har jag experimenterat lite med koderna, så jag kunde i alla fall byta lite färger. Det syns också. Headern är färdig, och ganska fin, men jag kan inte klistra in den :) Finns Elin där ute någonstans, eller någon annan som vet var jag ska lägga in koden till headern? :) Hjälp mottages tacksamt! Men jag ska inte klaga, det här var ju inte så farligt trots allt. Någon dag ska jag försöka fixa till denna design lite till.

Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: elin

jag kan fixa din från grunden min kära vän. vi ses ikväll XD

2008-10-18 @ 14:29:52
URL: http://modisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0