Serieusement!

Jag måste ju bara kommentera detta: Henke Larsson (THE Henke Larsson) spelade igår en innebandymatch för Helsingborg i innebandyns superliga! Vem hade tippat det? En av Sveriges stora fotbollsspelare sadlar om och väljer innebandy. Spännande, men underligt. Det känns en smula orimligt om jag ska vara ärlig. Men inte på ett negativt sätt. Jag tycker att det är rätt kul att han gör som han vill utan att bry sig om vad alla experter tycker. Och om en statsminister kan bli pr-konsult, så varför inte? Slutsats: Lite uppseendeväckande, men jag gillar Henke.


     +       = ????

Bless// Johanna

Ps. "Serieusement" betyder typ "seriöst" på franska. I alla fall på min och mina kompisars franska... Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0