...

Jag känner att jag borde uppdatera vad som har hänt i helgen, men fingrarna känns helt slöa och jag har ingen inspiration att skriva... Nåja, jag ska försöka. Det brukar lossna efter ett tag.

Jag lämnade sist med hälsningen att jag skulle till kyrkan på ungdomsmöte. Dit gick jag och hade riktigt roligt! Något av det roligaste var när vi spelade raggsockefotboll nere i ungdomsvåningen efter mötet. Jag visste inte om att man skulle ha raggsockor, och det visste typ ingen annan heller, så vi körde i strumpor. Bollen var en av plastbollarna från bollhavet och två dörrar fick vara mål när vi spelade i hallen. Reglerna var att man bara fick tackla de som var större, så jag fick ju knuffa i princip allihopa :) Jag gjorde för övrigt fem av sex mål för mitt lag :) Efteråt var vi riktigt varma!


Sedan kom lördagen. Då var jag och tittade på tapeter med min mamma och lillasyster. Vi köpte jättefina ljusblå tapeter med lite mörkare blå slingor på till mig :) På kvällen såg jag förstås Melodifestivalen. Varför varför varför måste svenska folket välja två piercade och nerdrogade gubbar som hest skriksjunger om häxbränning? Jag förstår inte! Tur att Sibel gick vidare då, så att det blev lite klass på tävlingen. Nu väntar jag spänt på FINALEN!!

I söndags var jag ledare i söndagsskolan i kyrkan. Det var två barn + min lillasyster i min grupp, så vi lekte lite lekar och pysslade. 8-9-åringar är så söta!!! Jag, min pappa och min lillasyster besökte även farmor och farfar. Farmor har fyllt år så vi åkte dit och fikade ett tag. När jag kom hem skrev jag färdigt ett geografiarbete på tre sidor som skulle lämnas in på måndagen. Arbetet tog ungefär fyra timmar! Som tur var blev jag nöjd :)

Bless// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0