Vill ha!

                                                           Nikon D40 + 18-55/3,5-5,6
Det är (Robin Hood) den här jag vill ha! Nikon D40 med 18-55mm objektiv!! Jag har letat efter en bra kamera men jag vill inte ha en digitalkamera. Den här känns mycket proffsigare och ändå lätt att använda (vadå smygreklam, jag delar bara mina innersta tankar med er). Jag hittade den för 2900kr, men den finns inte i lager någonstans!! Jag kommer bli tokig! Fast jag kan nog dra med pappa till den närmaste affären och dubbelkolla om den finns.

Nu är det varmt och soligt här hos mamma och jag ska fika mammas hembakta äppelpaj :) Mums! Sedan ska det solas till tusen!
Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Katarina

Kika in på www.prisjakt.nu och se vart den säljs för bäst pris :)

2008-06-15 @ 17:37:49
Postat av: elin

jag sparar till en canon eos 400D (eller 450D och pengarna räcker). Mycket bättre än nikons, dock dubbelt så dyr... :(

2008-07-02 @ 20:28:43
URL: http://modisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0