??

Jag sitter och funderar på en sak; vart tog min bloggdesign vägen? Min kompis Elin gjorde en jättesnygg design (evigt tacksam till henne) med en överskrift där det just nu bara är mörkt grått högst upp. Men nu är det borta, precis som de små ljusgrå blommorna som fanns vid överskriften i varje inlägg. Där är det nu bara vitt. Elin är tyvärr i typ Frankrike nu så jag får prata med henne när hon kommer hem. Enligt hennes blogg är det den 3:e juli. Jag orkar inte vänta så länge! :) I och för sig ska jag också till Frankrike om en halv vecka, så jag kanske möter henne där :) Eller kanske inte. Hon ska till södra Frankrike och jag ska till Paris. 
   
Jag tror att jag skriver det där igen: JAG SKA TILL PARIS!!!!!!!!!! Jag och lillsyrran tog en och en halv timma igår för att titta igenom Disneylands hemsida och välja ut vad vi vill se och åka. Vi ville bestämt åka den berg-och-dalbanan som man alltid ser folk åka i reklam för Disneyland i äldre Disneyfilmer, den där det flyger upp ett stort vattenmoln när de åker förbi. Den heter Big Thunder Mountain och ser sjukt cool ut! Vi ska även åka Indiana Jones and the Temple of Peril-banan. Där finns det en loop! Imorgon ska vi titta ordentligt på vart allt finns och printa ut viktig information.

Om typ fem minuter börjar EM-matchen Sverige-Ryssland! Hoppas, hoppas på Zlatan.
Bless// Johanna


HEJA SVERIGE!!!

Kommentarer
Postat av: elin

jag fixar biffen så fort du kommer hem sötnos!

puss





PS. indiana jones-banan är ju för fan baklänges!

2008-07-02 @ 20:27:08
URL: http://modisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0