Äntligen!

Jag har äntligen bokat en klipptid nu! Jag behöver verkligen klippa håret. När man har hellugg som jag är frisörbesök ganska regelbundna. I mitt fall blir det typ var femte-sjätte vecka. Nu ska jag till en ny frisör imorn och det ska bli spännande. Jag sparar typ en hundring på att byta frisör, och det är ju alltid något.

På tal om ingenting har jag en stor polkagris i munnen. Jag kan säga så att det är sjukt irriterande att ha något så stort (och kladdigt) att man inte når att slicka sig om läpparna. Vi håller på och säljer polkagrisar för att få in pengar till klasskassan, men jag har ätit upp en själv :) Nu är mun, fingrar och tangentbord rätt kladdiga.

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0