Shopping-fenomen

Siba Barkarby 2/1-08 kl. 16.20
Ungefär 40 personer i butiken när jag och pappa kommer in för att köpa platt-tv på mellandagsrean (trots att mellandagarna är slut). Vid informationsdisken står en stackars man och ska hjälpa alla. Resultat: 30min kö. Jippie!! Jag och pappa bestämmer oss för att ställa oss i kön ändå och vänta. Efter 20min går jag iväg och tittar på filmer och tv-spel. Ytterligare 20min senare bestämmer vi oss för att strunta i att handla. Pappa har nämligen kommit på att efter man har blivit betjänad vid infodisken är kön till kassan ännu längre... 

En annan märklig affär är ju annars IKEA. Man går in för att köpa en kruka och kommer ut med en hel kasse fylld med billiga diskborstar, iskubsformar, täcken, kuddar och porslin. "IKEA-matte"= 9,90+9,90=2200kr :D

Bless// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0