Prao: dag 3 och 4

Dagens inlägg blir lite sammandraget, så att alla vet.

Jag fortsätter i 5A, och allt går bra :). Jag känner att jag lär känna barnen bättre och vågar då bli mer "lärare". Idag var den ordinarie läraren hemma och vabbade, så det kom en vikarie. Han och jag höll koll på klassen, trots att ingen av oss hade full koll på vad som skulle göras. Jag har även sett en kille som jag känner som jag inte visste gick i den skolan. Har tyvärr inte hunnit säga hej till honom än. Fast jag chattar med honom just nu, så jag får väl hälsa om jag ser honom imorgon.

Både igår och idag har jag dansat. Igår dansade jag i kyrkan, och det var väldigt roligt! Förra onsdagen valde vi en låt som våra ledare skulle göra en dans till, men de hade fått fel låt och börjat på en dans. Så nu har vi bytt låt :P. 
   Idag dansade jag på Danscenter Stockholm. Det var också sjukt kul! Under uppvärmningen och stretchen fick jag ont i huvudet. Det var jobbigt, men jag sa ingenting och när vi började med diagonaler försvann det. Jag är en sådan människa som inte vilar eller tar värktabletter för varje liten skråma. Jag biter ihop och då brukar smärtan försvinna. Det är dumt, jag vet, men jag tror att smärtan gör mig tåligare och jag vill verkligen bli så tålig som möjligt. Jag är inte emot värkmedicin, och jag respekterar folk som använder den, men jag vill bara inte bli beroende av tabletter för att dämpa mindre smärtor.

Nu ska jag klippa lite pappershjärtan inför Alla Hjärtans Dag.
Bless// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0