Prao: Dag 1

Första dagen på min tvåveckors-prao. Det har varit en mycket trevlig dag. Jag kom till Olovslundsskolan kl. 8.50. Då träffade jag läraren och gick sedan till slöjden med femmorna. Där började jag prata med tre tjejer som hette Maria, Antonia och Henna. De var jättesnälla mot mig! Jag var mest med dem idag. På matten skulle de börja lära sig att räkna ut areor, så då hjälpte jag till lite och rättade även deras multiplikationsförhör :D. Det var en grymt bra första praodag!

Jag har trots det funnit en baksida med prao: jag träffar inte klasskompisarna :'(. Saknar er redan, och då är det två veckor kvar tills vi ses igen!!! När jag kom hem kände jag att jag saknar allihopa, och kanske speciellt en viss kille (vars namn jag inte ska nämna, han läser förmodligen ändå inte detta). Men som tur är finns sms och MSN :)

Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad kul att du trivs på din PRAO!!
Fin blogg du har!

2008-01-28 @ 19:17:24
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: atena

ååh, minns när jag praoade på högstadiet... känns så sjukt längesen. åh. saknat.

2008-01-28 @ 19:23:48
URL: http://jiggy.blogg.se
Postat av: Malin

Hej där :D
Du har gett mig inspiration att blogga nu! Du skirver så underhållande och roligt ;)

Kram Malin

2008-01-28 @ 19:50:18
Postat av: Johanna

Haha, tack så mycket allihopa :D

2008-01-29 @ 15:45:11
URL: http://joyinlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0