New Year

Nyårsafton!! Ut med det gamla året och in med det nya! Nytt år med nya möjligheter! Med ett nytt år kommer ett nytt liv!

Sådär, då har jag fått med standardklyschorna för nyår :D I år blev det faktiskt inte så stort firande. Förra året var jag och familjen hos några vänner. Pappan i den familjen älskar fyrverkerier, så då blev det några ordentliga tårtor, men i år sköt vi bara sju-åtta fyrverkerier. Vi var även på musikalen "Den stora premiären" på Intiman här i Stockholm och åt på restaurang. Grymt mysigt nyårsfirande med familjen med andra ord. Runt hela området sköts hur mycket fyrverkerier som helst. Jag älskar ljusen och smällarna och det är tydligen bara jag som inte tycker att man behöver hålla för öronen... Utan ljuden försvinner ju halva upplevelsen!! Men men, man gör som man vill.

För övrigt hatar jag att vara sjuk! I ~fem dagar from juldagen var jag svullen i svalget och halsen. Nu har det som tur är gått över, så nu är jag bara jätteförkyld :| Men det blir sakta bättre... 

Bless// Johanna 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej där :D Jag ska komma ihåg att titta in här ofta, jag lovar ;)
Kram, Malin

2008-01-01 @ 21:17:54
Postat av: Saskia

hejsan!:)
fin blogg:):)

2008-01-01 @ 22:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0