Klippt och snöad!

ÄNTLIGEN!!! Nu har snön kommit till Stockholm och lagt sig som ett vitt täcke över landskapet!!! Jag älskar snö och idag gjorde jag årets och säsongens första snöboll och kastade på min lillasyster (fast jag missade för att hon var för långt bort). Imorgon ska vi bygga en snögubbe, eller åtminstone något som ska föreställa en snögubbe.

Anledningen till att det inte blev någon snögubbe idag heter frisören. Jag har äntligen klippt håret igen. Så nu är det lite kortare, luggen tillbaka och hela huvudet doftande av shampoo, balsam och diverse andra hårprodukter. Mitt hår växer väldigt fort, speciellt luggen, men jag klipper mig dyrt så det blir inte så ofta. Jag tror att det var tre månader sen jag klippte mig sist. Men nu känns det skönt att ha det gjort. 


                                                            
                                                                     Snö, snö ljuvliga vita kalla snö!

Bless// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0