Farväl...

...till alla klasskompisarna. Nu ska vi vara frånskilda i två hela veckor! Det är nämligen PRAO de två nästkommmande veckorna. Därför tog vi ett riktigt avsked från varandra idag.

Själva skoldagen har varit väldigt bra. Det började med idrott där vi hoppade trampett och gjorde volter. Jag klarade nästan att landa på fötterna :D. Sedan fortsatte det med fysik (där jag förstod alltihopa som omväxling), lunch (sjukt gott), religion (vår lärare var mycket gladare än vanligt, därmed en trevligare lektion), svenska (roligt som alltid, trots grammatikövningar) och halvklass biologi (faktiskt inte riktigt lika flummigt som vanligt). Halvklass biologi brukar vara veckans flummigaste lektion. Detta av två anledningar:

1. Det är sista lektionen på fredagen.
2. Min NO-lärare är världens skönaste och flummigaste lärare!

Det enda flummiga under denna fredags lektion var att han sa att vi istället för att räcka upp handen skulle låta som något djur... Alltså hade vi ett mindre zoo i klassrummet tills han kom på att det var ganska störande. Då skulle vi göra grimaser istället :D. Min kompis var nära att börja dregla när han satt med öppen mun medans han väntade på att få prata. Vi var lite flummiga :D

Bless// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0