Bowlingträff!

Bowling är så sjukt kul! Idag har jag varit och bowlat med några klasskompisar, och vi hade riktigt roligt. Jag är inte så väldigt bra men det blev ändå en strike och två-tre spärrar :D. Min kompis Maria vann ganska överlägset, men trots det gjorde Fabian flest strikar (3). Fast mellan fullträffarna var spelet lite sämre (t o m ganska mycket sämre...).

Efteråt träffade vi en till kompis, Anton, och gick och fikade på Vetekatten. Det är verkligen ett mysigt café, gå dit och se själv! För ovanlighetens skull beställde jag te, jag har nämligen blivit en te-människa under jullovet! Eftersom jag har varit sjuk och hostig har jag druckit mycket varmt. Det har blivit runt tre koppar te per dag! Min mamma köpte te från NK med hallon- och champagnesmak. Det låter hemskt, men är riktigt gott, så det har jag intagit friskt under jul och nyår.

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0