Aj!

Har sån grym träningsvärk idag efter idrotten igår!! Då hängde vi i ringar och stod på händerna. I ringarna skulle vi bl a göra övningen stödjande. Det var att hålla sig uppe med raka armar i ringarna (inte hänga). Så sjukt jobbigt! Därför har jag ont i överarmar och axlar idag, kan inte lyfta armarna utan att det gör ont... :( Men då vet jag i alla fall att jag har tränat ordentligt :)

Idag har jag (förutom att ha ont) bakat morotskaka, tittat på skidåkning och stickat. Ja, du läste rätt. Stickat. En tonåring som stickar på fritiden är inte det vanligaste man ser, men jag gillar det! Jag blir mer avslappnad när jag stickar och tänker inte på så mycket utom stickningen och musiken, som jag alltid har på. För tillfället stickar jag torgvantar, alltså vantar med avklippta fingrar. De kommer bli djupblå med en grå ring på varje. Jag brukar inte använda mönster, utan stickar lite på känn. Därför har jag blivit tvungen att repa upp och börja om tre gånger på samma vante... Men annars går det bra.

Egentligen borde jag ha pluggat lite idag, men jag har bestämt mej för att ta det imorgon istället. Enda villkoret när jag skjuter upp pluggning är att jag verkligen gör det dagen efter, så imorgon kommer det faktiskt bli av (hoppas jag :P).

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0