Kommer in på upploppet...

Snart är min prao slut! Det är jättetråkigt för jag har verkligen trivts i klassen. Alla har varit sjukt snälla mot mig, även om vissa kanske har skoj-retats lite :). Då har jag bara retats tillbaka :P. Igår hade barnen studiedag. Då var jag på skolans fritidsklubb vid namn Klubben. Det var riktigt kul! Under hela dagen tittade jag på film, läste, åt semla och spelade fotboll i gymnastiksalen med några fyror och femmor. Vi spelade i runt en timma utan avbrott, så jag hade riktigt ont i fötterna igår och ont i ryggen idag. Men det var grymt kul. Jag tror att det slutade 13-13 eller något åt det hållet :D.

I tisdags var det ju semmeldagen (eller Fettisdagen som den egentligen heter). Jag kan stolt säga att jag åt fyra semlor under den dagen! Tre av dem var visserligen minisemlor, men ändå. Igår åt jag dessutom två semlor till :).

Just nu funderar jag på om jag ska klippa fler hjärtan eller börja sticka den andra av min lillasysters benvärmare... Jag tror att det blir hjärtan faktiskt.

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0