Friluffsdag!

Jepp, idag var det den stora dagen. Dagen D som jag har väntat på! Friluftsdagen! :D Eller den ska nog kallas friluffsdagen, för det var ungefär vad vi gjorde. Egentligen skulle jag och ganska många kompisar åkt längdskidor, men på grund av snöbrist (typiskt Stockholm) så blev det en promenad på Djurgården istället. Jag och tre tjejer ville göra promenaden lite roligare, så vi tog med oss stavar och gick stavgång. Det var riktigt kul! Vi gick runt en mil och hela tiden vid vatten och skog så det blev en mysig promenix. 

Det var ju också Alla Hjärtans Dag idag, men jag kände inte det. Dessutom är det exakt en månad sedan min pojkvän gjorde slut, så jag vill nog inte tänka så mycket på att det är "Kärlekens Dag"... Jag måste säga att jag saknar honom. Igår satt jag på matten och lyssnade på musik medan jag räknade. Då råkade det bli så att jag fick typ 5-6 sorgliga kärlekslåtar i rad. Jag kände att jag saknade honom så starkt att det gjorde fysiskt ont i mig. Det var som att det värkte inuti ryggen, någonstans runt lungorna. Det var hemskt. Skumt egentligen, att en känsla kan göra ont i kroppen. Han har ingen aning om detta, och jag kommer inte berätta det för honom (om han skulle läsa nu så får han ju i och för sig veta). 

Bless// Johanna 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Du, du är en underbar tjej! Du ska aldrig låta någon som Fabian(någon som gör slut med en så underbar tjej som du)få vara ett hinder i vägen! Du hittar nog den rätta, det är bara att vänta!Ha det bäst så ses vi nästa vecka!
Kram Elsa

2008-02-17 @ 15:58:02
URL: http://fashionispassion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0