Lovely lördag

Igår kväll var riktigt najs! Jag förstår inte folk som säger att det är tråkigt i kyrkan, har de någonsin varit i en kyrka? Ja, de har i alla fall inte varit på ungdomsmöte i min kyrka! Vi hade jättekul igår. Mötet började klockan åtta och varade i 45 minuter. Sedan var jag och min kompis Sara kvar på bönenatt en stund. De skulle sitta och be i princip hela natten men vi var bara med en stund. Sedan gick vi ner till café Heaven Eleven på bottenvåningen och tog det lugnt. Vi satte oss i soffan och det var knappt att vi kunde komma upp ur den! Den är sjukt nersutten, men så härlig att sjunka ner i och lägger man upp fötterna på en stol är det stor risk att man stannar där ett tag. Vi reste oss inte ur den soffan på minst en timma! Vi satt och pratade om allt möjligt och efter ett tag fick vi sällskap av fler kompisar. Det var askul! När klockan var halv elva ringde vi till respektive föräldrar för hämtning :) Man tycker ju nästan lite synd om mamma och pappa som måste åka iväg kvart i elva varje fredagskväll för att hämta mig i kyrkan, men de klagar inte. Så länge jag ringer innan halv tolv är det lugnt :)

Idag har jag och mamma varit på ica och handlat. Vi ska ta en titt på packlistan för klassresan till Island snart. Fatta att vi åker på onsdag!!!! Det ska bli så galet roligt! Klassen ska ju ha konserter på Island, så vi har en hel del extrarepetitioner nu. På måndag har vi rep från 17.00 till 19.00. Då ska vi kunna alla 25 sånger utantill! Jag ska (vilken dag som helst) sätta mig och gå igenom alltihop. Men om man tänker på att det är för Island så känns det i alla fall lite bättre.

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0