Hmm..

Oj. Jag kom på att det förra inlägget blev sjukt långt. Därför skriver jag lite här också :)

Igår var jag, mamma och lillsyrran och shoppade (surprise). Som tur var behövde vi verkligen grejerna vi köpte. Vi var på Åhlens och handlade skolgrejor. Jag har köpt en snygg kalender som jag ska smycka med lite foton och en tidskriftshållare. Sedan rensade jag min skolväska och hittade diverse skumma saker. Vad sägs om en kam, en nässprej mot hösnuva, fyra eller fem plastfickor och en pocketbibel? Pocketbibeln fick jag i början av min konfirmation och är jättepraktisk att ha i väskan, jag hade bara glömt att jag hade den där. Om en vecka och en dag börjar skolan igen! Jag längtar till klassen, måste jag säga :) Jag har verkligen haft jättetur och hamnat i en grym klass! Alla snackar med alla och bryr sig om varann. Jag känner mej liksom trygg där. Det är därför det är så sorgligt att detta är sista året på skolan! Jag kommer gråta floder på avslutningen. :)

Idag var min bästa kompis Malin och hennes mamma här. Hennes mamma är bra kompis med min mamma och de har inte sett mammas hus. Därför bjöd vi in dem på fika. Jag och min syrra bakade en hallon- och blåbärspaj på förmiddagen. De var här i två timmar och vi hade jättetrevligt! Jag fick äntligen visa min kamera för Malin. Hon har velat se den ett tag, och hon var nog rätt imponerad :) Vi tittade på en del bilder. Jag tog nästan 250 bilder på lägret! Vilken dag som helst ska jag tanka över dem till datorn. Då kanske jag publicerar någon, men det får vi se. Jag är lite osäker på om jag ska visa ansiktet på folk här på internet. Men jag kan ju visa den "berömda" bilden på körsbären.

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0